Status locaties De Vijf Schelpen, De Molenwiek, De Boomgaard en Sportland/De Groene Olifant 30-4-2019

Beste VDM leden,

Ons dorp wordt er de laatste tijd niet fraaier op met inmiddels vier “puin” locaties (De Vijf Schelpen, De Molenwiek, De Boomgaard en Sportland/De Groene Olifant).

Met name zorgen de oude scholen steeds vaker voor overlast.  Omwonenden ervaren overlast van kinderen én oudere kinderen die de scholen kraken.  Brandgevaar ligt op de loer. Met de komende zomervakanties in het vooruitzicht is dit ronduit een uitdaging voor sommige personen, de VDM krijgt in toenemende mate vragen én vooral klachten over alle vier de locaties.

Pogingen van onze voorzitter om contact met een behandelend ambtenaar te krijgen, zijn niet gelukt.

Na 6 juni zal er een afspraak worden gepland met de Wethouder Wonen (Piet van Leenen) en de Dorpswethouder (Paul Boogaard) om vragen te stellen over deze locaties en hopelijk voortgang te bewerkstelligen.

Als bijlagen zijn toegevoegd een statuslogboek van de Locatie De Vijf Schelpen en een statuslogboek van de Locaties De Molenwiek, De Boomgaard en Sportland/De Groene Olifant voor het te plannen overleg met de VDM en de gemeente Hoeksche Waard.

Downloaden (PDF, 129KB)

Downloaden (PDF, 170KB)